2011年7月25日 星期一

disneyland廣場餐廳晚飯‧無無聊聊特登入迪士尼食飯

上上個星期六 見得閒
同男友決家入下迪士尼食晚飯 順便 拎埋禮物
D人走 我地先入場呀~

上次帶埋MAMI去樂園內O既大街餐廳飲茶後
男友又話想食~ 好啦 就一於去O個度食啦~
O個度 我成日都覺得係全個迪士尼樂園最大冷氣O既地方呢HEHE~



↓我地點了以下呢個二人餐~↓

好鐘意裡面O既佈置~


↓↓第1道菜 乳豬燒鵝海蜇

↓↓第2道菜 竹笙海皇羮
↓↓第3道菜  錦繡脆果蝦球 原來脆果係腰果~

↓↓第4道菜 燒汁牛柳粒 呢個GOOD呀~!!

跟餐有兩個鮑汁荷葉飯 一向覺麻麻地荷葉飯O既我 覺得都算OK~

睇下~ 細過拳頭GA HAHA~

送兩個租品

我地仲叫O佐一桶豆腐花呀... 其實我地都唔知個SET跟埋糖水GA>_< 所以先叫豆腐花
不過個豆腐花 好滑呢~!!

沒有留言:

張貼留言