2014年10月26日 星期日

【面膜】【本周小敗】$160超大樽保濕強GEL 及REVIEW ♥ MIOGGI

最近正搵緊一D保濕 GEL MASK
打算放係公司
食完飯 厚塗上面
令皮膚更加保濕
冇咁乾

上星期 行過MIOGGI見到呢個AMAZON BERRY CREAM做緊特價
於是走去試試TESTER
試上手 感覺唔錯
於是買左一盒回家用

其實佢呢個系列有3個味的
有薰衣草的 玫瑰 及 莓
而我買的是莓味



一打開 有一小匙提供埋
一打開就係藍藍紫紫的GEL


店員說 除塗面
更可以塗身
於是塗上身試
(因為我身體較乾)


使用前
使用後

依家做緊特價$160一盒
另外送三塊MASK


再加少少SAMPLE




試完上身
於是第二天就帶返公司用
食完LUNCH大約2點就塗上面
我厚FU上面
當埋MASK用
大約4點幾就皮膚完全吸收晒!!
放工再塗上粉底超貼!!!

在公司已經連續使用兩天
都沒有出油脂粒
而且 皮膚水份超充足!!!
有時真係放左工
再去溫書 上堂
返到屋企攰死了
都唔想再FU MASK!
TOUCH WOOD!!! 皮膚狀況都冇差到~
HEHE 我依家燒到D同事都想買~!!
PS 優惠做到月尾咋~!!
想買要快呀!!!

希望大家也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce 
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言