2014年10月26日 星期日

【飲食】一年一度大閘蟹♥ 東海薈

早前 跟同事講起大閘蟹
原來個個都想食~!!
於是決家搵一日放工一齊去食!!!

根據同事多年食蟹之經驗
佢話東海質素及水準都較好
最後 我地決定了去了北京道一號的分店食
東海萻
可以對住靚景拆蟹~
正!!!

唔係以為在北京道一號的分店會貴D
其實套餐價錢同其他分店一樣!!!




我地點的是$388套餐


第一道
茅根馬蹄燉野菌

第二道
蟹粉小籠包
這個蟹粉小籠包跟其他的不同
其他蟹粉小籠包似係蝦子味
不過 這個 真係食到係蟹味!!!!!


好多蟹粉呢!!!


之後主角出埸!!
這個套餐 每人有兩隻蟹的
這個是我們第一ROUND的!!
很多膏呀YUMMY!!!

食完先發現
原來大閘蟹係咁好味架!!!
因為其實我之前食的
都係屋企老媽整的
不過老媽用左大量紫蘇葉整...
搞到隻蟹充滿紫蘇味=_=
所以 今次我食完第一啖
都忍唔住 同我同事講...
嘩~原來大閘蟹咁好味架
只不過係我亞媽整得唔好味咋

食完一ROUND 侍應就拎第二ROUND出黎啦!!!
第二ROUND的
水準沒有差度
感覺 比ROUND 1 的更好!!!





食完蟹就到蠔皇白靈芝茹
時蔬
蟹粉蒜茸包~!!這個超正呀!!!
幾多蟹粉~!!


還有腊味蒸飯
最後的薑茶湯丸

這一餐令我地超回味
就算第二日返工
做做下野 都忍唔住諗返D蟹呢HEHE

希望大家也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce 
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine

沒有留言:

張貼留言