2014年10月5日 星期日

【飲食】【下午茶】咸甜點都出色的Tea Buffet ♥ COVA

想去食COVA咁耐
終於 約好人
抽到時間去食啦~!!!




博士知我去COVA食TEA前
再三叮囑我不要期望太大
因為佢話 食物種類少
我會鐘意去酒店食TEA BUFFET多D WOR
可能因為咁 冇期望反而轉來大驚喜

三百多元的TEA BUFFET包果汁及茶一杯
果汁入埸已經會問定你要咩




除左自助餐區擺放的甜 咸點外
侍應會久唔久拎D特別小食出黎
這個是侍應拿來的限定小食
波菜雞肉三文治


及龍蝦三交治

外面自助咸點的食物↓
每一件都很精緻
想不到的 原來COVA做咸點都很出色!!!


還有PIZZA呢
食了兩ROUND咸點 就開始甜點了
芒果CHEESE CAKE是不可不吃的








最後的茶
我選了朱古力
當然來到 要試試COVA的熱朱古力啦~!!
朱古力味濃
但未去到苦的階段
就是喜歡這一個濃度的朱古力吧
又不太甜
沒有CAFE103的SIGNATURE CHOCOLATE咁濃
味道剛好呢







喜歡到COVA食AFTERNOON TEA
因為其實食物款式都不算少
環境不錯
很適合女生 坐底傾計呢
環境很令人覺得舒服!!!
希望大定也喜歡我的分享吧~
歡迎找我合作試用、出席活動~!!
I G wahahahajoyce 
BLOG BlogSpotBeautyLifeThe Ztyle We Share

      BeautyExchangeSinaBlogFnBSheU Magazine


沒有留言:

張貼留言