2011年8月1日 星期一

2010我要豐衣足食~!!石澗放題

今日晚上 約了朋友 兩pair一齊食放題
其實 我都幾常同男友兩個人食放題...
不過覺得次次食o既野款式唔多 好快就飽啦

今次決定去試一間未食過o既放題
叫埋朋友一齊去 咁樣可以食到多d野食~!!

我地今次去o既係尖沙咀區o既石澗
如果唔係朋友提議 真係唔知有呢間野o既存在呀~!


地方比其他放題店闊 座位同座位之間都好闊 唔會迫
sorry冇影到店內情況 因為今次我地真係focus晒o係食度咋~!!

我地叫到成枱都係野食呀~!! 真係豐衣足食呢~!!


↑d刺身排得好靚呢~有帶子刺身呢~

↑呢個超高骨膠原呀~!!

↑玉子~!!超正呢~

↑豚肉生姜


↑金錢福袋 味道似春卷 賣相唔錯呢~!!
↑超愛的芝士年糕

↓我地要食到加枱呢~!!超誇張呀 真係第一次要食到加枱呢~



只食過大吉 青葉 金田 水車屋
暫時 覺得佢最多款食 食品水準唔錯
而且環境舒服 唔會坐到背頂背
試想 店舖竟然會預留位置俾客人食到加枱
枱與枱之間 一定唔會窄

不過佢只係包一罐汽水
相比成日食o既青葉 野飲選擇多好多
而且唔只汽水呢~!!

價錢:星期五 六 6~9pm $218(要9pm前埋單呢)
如果9pm後埋單 每人大約250
(我地今日9:1x分埋單呀 唉....其實一早食晒
唔知9pm前埋單平d 坐o係度傾計>_<)

沒有留言:

張貼留言