2011年8月4日 星期四

長洲密密食‧分享我O係長洲的搵食行程 『怕胖者慎入」

幾前日 有SIS同身邊朋友都問JOYCE 長洲有乜好食~
其實我冇認真搵過有咩好食GA~
只不過 行到邊 食到邊咋~
今年再去長洲 就跟返上年的行程再食一次~

我同男友到達長洲後~ 先去B&B check in拎房
settle down好 就由B&B出發 向返碼頭方向「搵食」

先黎第一檔 時來食坊
我地鐘意食佢O既串燒~ 煙鴨胸+椒鹽的~!!
味道超正~!!


食完 就排隊去食甘永泰魚蛋
我鐘意食佢個炸魚肉呀~!! 仲有魚蛋 當然不可不點啦~

HEHE~男友送我一扎甘永泰花呀HAHA

我地一手各拎一串 一邊行一邊食 往天然甜品店進發(長洲街市 再前D)
去食出名的芒果燸米池~  男友唔食芒果 佢就會O係度買枝五花茶
的確 頭先幾串都幾熱氣GA~


一邊行一邊食  今日發現一個新野食TIM~
小島人的 朱古力脆包   位置:師妹甜品斜對面
男友超愛朱朱力 所以食埋~ 不過覺得朱朱力唔夠多呢



至於師妹甜品?? 唔食住 食完晚飯先~
依家就行返B&B換衫去海灘玩~

換完衫~由B&B去海灘 超近呢~~!
旁邊就係洲啤工房 買O佐枝水果冰大串薯片落海灘食~

不過老實講 個生果冰雪得太硬 唔易食呀~!!




玩完晒水~就返B&B沖涼換衫~就去食海鮮做晚餐啦~!!
由B&B 經碼頭往北帝廟 方向行 就會有好多食海鮮O既地方~

我同男友 再加埋另一PAIR朋友一齊 叫O佐個5餸套餐
5個餸係任選的 可以係小菜 可以係海鮮
今次係呢間 感覺比上年的麻麻 唔知係咪因為通脹問題 D餸菜好似縮晒水咁



我地都唔敢叫飯~今餐 只係食餸咋~
因為要留返個肚~
要去食師妹甜品~!!

我地兩PAIR人 每PAIR點了一客火焰雪山心太軟~!!




食飽飽又返B&B 睇下電影等食宵夜~
想睇宵夜食乜??  請到


第2日 食完B&B早餐 又去游水LU~
游完水~又返B&B沖涼check out~
就又買少少野~ 行一陣~

臨走買o佐魚仔餅~上船食~

我都買o佐個壽司上船食~ o係賣紅豆餅o個間買的(原來就係b&b附近咋~)


唔好以為我去長洲只係識得食先得ga~ 我仲買o佐d幸運手繩同大家分享~

如果想要~ 留pm「想要」 俾我啦~ 如果人數多過4個人~ 就以抽籤形式 抽出幸運者啦~

ps 長洲香雪海飲茶都唔錯ga~!!  d排骨超好味~!! (呢個係同屋企人去長洲時發現的)


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言