2011年8月4日 星期四

貴野平食BBQ

26日晚 原本約好朋友去西貢BBQ
但太凍啦  唔想去.... 結果25號當日決定取消活動

其實我地真係好想燒野食
於是朋友話 不過O係佢屋企燒
於是26日下晝 臨急臨忙去買野食~
因為朋友們要差唔多7PM先可以幫手買野食
所以當日下晝 我單拖去買野食咋~
不過我真係好ENJOY GA~!!
就好似要為一班人整野食咁 一切選材 準備野食 一手包辦
當聽到佢地話好食O既時候 真係好開心GA~!!

我BBQ鐘意鬼佬式多D
即係用個夾 夾夾下咁~
↓如下圖

咁樣燒出黎O既野食 好味D
唔會 腸條個頭燒焦晒 但個尾未熟
其實唔駛加鍚紙 加鐵絲網就OK GA啦
不過朋友怕爐本身O既裝WU JO 又懶得洗
所以加鍚紙~

講下當日食咋先~
燒金茹肥牛串 仲有美國安格斯牛柳粒呀~牛要美國先夠味GA~!!
只係燒時 加D鹽 就已經好好味GA啦~!!


其實仲有好多野食 不過又要洗野 又要切野 都唔得閒影相~



↓咁樣燒法真係好好味GA~大家下次試下呀~!!



↓仲有薄燒肥牛呀 呢個O係貴價自助餐先食到~

今次準備野食臨急臨忙 影得少相
下次再bbq時 影多d準備野食o既相 教教大家bbq仲可以食乜呀~

大家估下今次每人夾O佐幾錢??
我地只有4個人食~
答案:每人只係夾O佐$135咋~!!
原本打算去食o既西貢燒烤大王都要$130一位呀~

沒有留言:

張貼留言