2011年8月1日 星期一

減去鼻鼾方法

有冇試過 俾身邊人o既鼻鼾嘈醒??
就算冇...都會訓得唔好啦...
男友會O係我考試期間 晚晚黎學校接我
(我都溫得幾夜..成11PM先走)
好多時 佢接完我返屋企 佢都會留底O係我屋企訓

我唔介意有鼻鼾
不過 的確遇上第二日係要考早埸的話
都幾大鑊...因為訓得唔好~
(我要好靜先訓到GA 有少少聲 都唔易訓到)



不過好彩佢O佐佢~SNOREEZE消鼾易
有O佐佢 我同男友都可以訓得好D
咁樣第二日都有精神D啦~!!

點解會有鼻鼾??
打鼻鼾是因為睡眠時,舌頭及咽喉肌肉鬆弛下來,向咽喉靠攏而使呼吸道收窄,於是空氣通過收窄氣道時,震動軟顎及咽喉的軟組織隨而發出異常響聲。


消鼾易係一種口片 令到可以持久舒緩鼻鼾
佢可以直接滋潤喉背側已鬆弛O既組織 減少O個部份組織O既震動

使用方法
臨訓前 將一片SNOREEZE口含片貼O係上顎 直至溶化(大約20~30秒)
貼完就唔係再食野飲野啦~
仲有**使用前一個鐘 唔好飲酒精飲品


我都試過
食落口 好有少O既薄荷味~

可能我男友 都唔算鼻鼾好勁
所以 男友用O佐佢 都真係冇晒鼻鼾咁~
勁WORK呀!!

沒有留言:

張貼留言