2011年8月1日 星期一

第一次去女僕CAFE 就有驚喜啦~!!

早前好朋友生日
我地一班人同佢去女僕cafe做生日~
恕我真係大鄉里呢 第一次去呢d樓上cafe
當然都係第一次去女僕cafe啦~!!
(唔好以為我有d特定愛好 成日流連女僕cafe o個d人呀~!!)




我就叫o佐一個普通晚餐 鰻魚飯 有湯有野飲
而男友同朋友們就點了女僕餐
女僕餐包括:
蛋包飯 由女僕畫公仔+野飲+湯+甜品仲可以同女僕影相


↓我的餐

↓女僕餐



一上到去時  枱客~(大約7pm啦)
隔離枱係位肥哥哥 都正正常常咁
點知 再黎o個個客真係怪怪地...
佢自己一條友黎o既
身穿成set 粉紅色lolita裝 化晒妝
點知佢點菜時....發現
原來佢係男人黎ga!!
oh shit!!! 超可怕呀
最可怕o既係 佢d野食到齊
佢用d勁高8度聲叫d女僕餵佢食....
聽到咁樣 見唔對路
同朋友們打眼色 快d食完就走人啦~

這就是我第一次去女僕CAFE  o既一次體驗....

都總算同過女僕影相呀~

沒有留言:

張貼留言