2011年8月1日 星期一

西貢海鮮中伏體驗

老爸前排話好耐冇去西貢食海鮮
當日冇跟家人去食

唯有趁男友得閒 叫佢陪我去
真係好耐冇去西貢啦~
一直覺得西貢海鮮會比南Y島 長洲更正~
今次仲特登上網搵搵資料 睇下邊間最正先食~

今次我地去O佐全記食~


↓環保係唔錯呀~ 有缸魚可以對住坐 一邊食一邊睇魚

↓我地就坐呢度 對住D海鮮~

↓我地叫O既套餐
原本想叫多碟蒜容開邊蝦
不過冇standard價錢 要擇完海鮮 磅完再計幾
我都明~食海鮮o既地方係咁ga啦
不過 你都冇理由叫我地擇d好似賴尿蝦咁大隻o既蝦黎做蒜容開邊蝦
磅完兩隻都要$180 兩隻咋~!!
我地問可以叫d細隻d蝦整可以嗎?(平時酒樓食蒸蝦普通size)
佢地話唔得......
ok fine...只叫套餐算~



真係一直覺得西貢海鮮會好味過長洲
始終一分錢一分貨ma
點知..今次好失望呀...

↓椒鹽墨魚 唔好味~!!
↓芝士龍蝦 龍蝦係ok o既
不過個面 真係我食過最差o既一個!! 仲要勁少汁

↓薑蔥蟹  ok o既
不過冇咩肉食

↓菜 係最好味o個個ga啦

↓蜆 最離晒大譜o既係佢
勁遲先黎
仲要超過半碟以上殼 勁嬲呀~!!
唔想俾人食咪唔好俾人擇呢個餸lor...
全碟數過 只係有唔夠10粒肉咋!!
搞咁耐原來篩走d肉


↓最後男友用牙簽砌o佐垃圾二字送俾全記  仲話米芝連wor
哼~!!

沒有留言:

張貼留言