2011年8月10日 星期三

超讚吉列一人前餐‧豚組

早前買O佐團購豚組的一人前吉列餐~
一向以為 團購買回來的~服務 質素應該會差過平時消費的~
今次消費 令我改觀了~!!

坐底 點完菜 就要做做運動 磨芝麻呢~

每枱都有的調味料~   右邊兩枝係沙律醋呢~
紅色的是柚子味~!!好清新的!! 綠色的係WASABI味 冇試呢~


我地個餐~!!原來有好多野食GA~!!
首先係沙律呢~

跟住鰻魚~ 不過鰻魚麻麻地呢~!!

再黎係我個MAIN COURSE呢~!!


有蝦 蠔 豬扒 蕃薯呢~!! 另外 豬扒係無~限~添~加~的~!!!!!

以下就係追加的 豬扒SIZE雖然細小~!! 不過夠GA啦~!!
因為我同男友都食到....飽過自助餐呢

另外 我地ORDER左杯野~
唔記得叫咩名LU~
不過好靚呢 你睇杯口 好閃呀~!!
好有心思呢~!!

當食到飽到有點想嘔O既感覺時 再黎多個牛奶布丁
原來個SET包的~
OH~!! 見到佢咁香牛奶味 唔忍心 要侍應拎走
最後~食埋佢先呢~!!
超濃牛奶味~!! 比MILKxOP的 更好味呢~!!
hehe如果俾我隻貓聞到陣味~ 我隻貓一定唔放過呢~!!



睇返d相~!!真係好想再食呀~!!
返學前 約同學食開學飯擇呢間先~!!


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言