2011年8月23日 星期二

見到好多明星呢‧小敗犬大作戰決賽

小敗犬大作戰決賽係香港第一個網上真人show呢
內容係講一班敗犬的參賽者 將佢地改造 增強佢地信心去識男仔
一直以為「敗犬」係指年過30嵗頭,已介適婚年齡,卻仍然無男人問津的單身女士。
而小敗犬o既參加者大多係廿出頭的女生呢~!!


首先介紹一下改造前的參賽耆~


Coco 22歲 學生兼職模特兒:

Coco 對Goyeah的工作人員說,她決心參加改造是因為她恨透她的前男朋友,要向他報復。Coco說:「以前男朋友識咗一個佢覺得比我可愛、比我靚啲,最重要係更加識SELL自己的女仔而唔要我!佢分手時話『你個樣生成咁,你想我點呀?』我心想如果我變靚咗,睇你仲會唔會咁講!所以我希望可以變靚。」

 Kiana 24歲 學護

「我份人好易緊張同怕醜,同男仔傾偈都係一句起、兩句止,好似冇咩話題咁」。 24歲、在公開大學讀護士系的 Kiana,是典型文靜派女生,長頭髮配上眼鏡,說話陰聲細氣。她認為感情生活至今仍「交白卷」的致命傷,就是「唔夠放」。
眼看着身邊朋友均成雙成對,就連兩個妹妹也拍拖, Kiana心也慌了。雖然沒拖拍,卻有暗戀對象:「之前搞活動合作識嘅,都識咗好耐,佢係一個好開朗嘅男仔、好叻。」
為了爭取幸福, Kiana不得不作出犧牲,就連留了 10多年的中間分界長直髮型,也改為留海曲髮,又向身邊朋友請教「蛻變招數」,但始終未能得到對方青睞。
「笑多咗,就俾人話笑得唔好睇;試過噴香水,點知俾人笑似殺蟲水味;想戴隱形眼鏡,但戴咗三個鐘都戴唔到」。看着時間流逝,她認為轉變是刻不容緩,「我覺得女仔嘅黃金時間係 18歲到 28歲,家叫做仲有少少本錢,再唔去爭取,到時就真係剩女同敗犬喇」。


Sharon 21歲 大學生
「我去過好多公司見工都失敗,我覺得香港的公司都是以貌取人!我最難過的一次是我覺得自己的表現比對手好好多,但對方靚過我,最後這間公司請了她,沒有請我!既然樣貌真的咁緊要,咁點解我唔改變一下?」

以下的 就係最後3強呢~!!


經過差唔多10集片
見過佢地o既逐一改變 的確好犀利呢~!!
今日去出席決賽 見到佢地 依家一定不再是小敗犬了~

評判有陶傑同sasa的企業策劃及發展總監

還有周柏豪呢~!!

仲有Ana R~!!同nel bel~Ana R超高呢 腿超長~!!好羨慕呀!!

還有浸大e神



最後結果 跟我的心水不一呢~!!
不過coco亦真係改變o佐好多呢~!!
大家遲d都會認識到得獎者~因為佢有詩琳代言人合約作為獎品呀~!!






沒有留言:

張貼留言