2011年8月14日 星期日

開心‧特別的BLOGGER EVENT‧Neutrogena X Ricoh Summer Fun

通常BLOGGER EVENT都係室內舉行的~
今次Neutrogena X Ricoh 搞的BLOGGER EVENT就去到一個小島度舉行~

今次去到香港仔遊艇會集合~ 跟住就上船出發去神秘島啦~!!
天氣好好呀~!!影出黎d相 都靚d呀~!!


上O佐船~ 我地就好快到呢個島仔度~開始活動

一落到船Neutrogena  o既防曬專員每日派O佐條UV SUN Sense手帶俾大家~
原本係白色o既~
當佢發現UV超高時 會變紫免 提醒你要補補防曬啦~


當然Neutrogena無~限~量~提供O佐唔同o既防曬產品俾我地試呢~!!



仲有 Neutrogena 同Ricoh都設計o佐d搞笑o既紙版俾我地影相用~!!

影完相~仲會即場print返俾你tim呀~!!




現場仲有body print呀~!! 我都係第一次玩body print咋~

當然仲有Ricoh相機試用啦~!!
試過用佢影相~!!的確不錯呢~!! 有幾個function好o岩blogger用ga~!!
至於詳情 留返下次先再同大家分享~

每位到場blogger 都有紀念品拎返呢~!!
手巾仔同袋~

另外Neutorgena送o佐美白mask同防曬sample~

原來個袋仔專係設計俾blogger ga~ 可以入到sd卡同sim卡~


另外 一各冇咩抽獎運o既我~
今日抽到禮物呀~!!
得到wave duo同防曬一份~

雖然今日好熱好曬呀~!!
不過要咁~先似享受過夏天!!
Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言