2011年8月2日 星期二

長洲宵夜檔‧你真係要試一試呀!!

有冇食過長洲宵夜檔呀~!!
如果未試過 我要話俾你聽~!!
你真係要去試下呀!!! 一定要試呀!!!

只要夜晚10點幾開始 D宵夜檔就會集合晒o係碼頭附近ga啦~!!
幫襯佢地~ 就係其中一個要留宿o係長洲一晚o既原因~!!

d宵夜檔 其實係日頭 你地都可能幫襯過o既地鋪小食黎ga~
例如呢檔壽司~ 無錯~!!就係紅豆餅 o個檔蟹柳壽司啦~!!


↓呢檔生菜魚肉碗仔翅~
大家一定唔可以錯過佢o既生菜魚肉呀~!!
我覺得佢o既生菜魚肉係全港 我食過的 最好味ga~!!
佢呢檔仲有3溝tim ga(生菜+魚肉+碗仔翅) 價錢同單併差唔多ga咋~

↓炸野~有兩檔ga~
基本上野食都差唔多的~
不過 一定要試試佢地o既炸大大粒魚旦~!!
好彈牙~!!

↓仲有粥檔 有埋腸粉~ 不過我覺得麻麻地~

↓串燒~唔錯ga~!!


睇唔睇埋我同男友o既宵夜餐實物先??
不過 預先同你地講聲先~!!
個量都幾多ga~hehe
因為一年先一次留o係長洲過夜 肥都唔介意啦~

碗仔翅

生菜魚肉~超讚~!!

牛肉腸粉

瘦肉粥

串燒~唔錯呀~

炸野~

宵夜全餐~!!


大家下次去長洲過夜 記得晚餐唔好食太飽呀~!!
要留返個肚食宵夜呀~!!


Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言