2011年8月1日 星期一

冬日至愛~檸蜜

波仔絕對食宿生或是懶人o既至愛!!
平時lunch o係宿舍 唔想走落canteen 唔想煮野食
就叮波仔食 6mins就ok 方便快捷
尤其趕paper時!!

我認識o既男宿生們 晚晚都食杯麵做宵夜
我唔係唔食宵夜 間唔中 我都會食
不過就一定唔係杯麵呀 超肥呀!!超重味精!! 食完勁渴呀!!
我有時會食波仔o既碗仔翅呀~ 紅豆沙~
尤其依家凍天夜晚超凍 叮一個黎食 超級暖肚呢~!!

最近經過波仔~
佢有新野出呀
估唔到係檸蜜呀~!!正呀!!
我平時去茶餐廳叫野飲 都係叫檸蜜ga~!!

食用方法超方便呀!!打開蓋 叮2.5mins就ok啦~!!

味道唔酸 少少甜 幾清呀!!  我覺得好味過茶餐廳o個d呀~
佢地通常都沖得過甜
呢個味道清清地~好o岩我呀!!


價錢$8
兩杯$15

沒有留言:

張貼留言