2011年8月7日 星期日

我的救命mask--soigne 布甸mask(內含驚嚇粗大毛孔照)

我想為大家介紹下呢個布甸mask
佢係我o既急救mask
o係我最殘o既時候
幫我執返d皮膚

其實布甸mask叫特效補濕軟滑mask
佢有好多功用: 清潔毛孔內的油脂污垢
去死皮
收細毛孔
補濕
改善全面暗啞
清除油脂粒
美白
去黃

真係好多功能ga~
不過 真係好貴 $590 先得100g
所以 平時好少用
多數用於救命

joyce買佢時 因為見到有人將佢同fancl的乳酪mask比較
如果同fancl乳酪mask
布甸mask 又真係平d o既~

joyce因為試過有一排嚴重貧血
要打針補血
搞到成塊面起晒粒粒
當時d醫生 直情毫不留情地 形容我塊面好似乳豬皮>_<
依家雖然好返 但係塊面就搞到毛孔粗大晒=_=
所以 下面會有張粗大毛孔照
大家唔好見怪

呢幾個星期 joyce因為會準備考試
夜訓 又大壓力
所以 皮膚好差
於是 又拎救命mask出黎 幫幫手

布甸mask o既質地


使用前後o既相
相信唔駛說明 大家都分到啦~
只係10mins 就有以下效果啦
仲有呀~ fu完塊面 真係滑好多ga!!!


補濕方面 佢係冇補濕mask咁犀利
不過 都ok
sorry after o既out focus了
↓before                                                      
       

↓after 46.5%




布甸mask係貴d
不過...真係好犀利
所以我會繼續買ga~!!

沒有留言:

張貼留言