2011年8月1日 星期一

過年後減肥攻略之最舒服消滅肥腿篇

過年 食喝玩樂做齊晒
初一初二仲要食到濟晒=_=
今日一上磅 嘩 真係好可怕呢....
我一生人 都未去過呢個磅數..oh my god
我唔可以再俾自己肥落去!!
唔可以變成一隻肥豬仔...

首先我要講講 瘦腿攻略
joyce的肥腿主要問題係水腫
因為呢排成日食埋d重口味o既
所以 特別容易水腫
(joyce本身好影水腫 就算平時 企足一日都會腳腫的~
所以呢幾日新年水腫情況更嚴重)

我搵到一個最舒服去腳腫方法 真係~訓住瘦~!!!
只要靠佢↓!!!!


佢係壓力襪o既一種
只要訓覺著住佢 就可以收緊美腿 達至瘦腿功效~

佢o既彈性設計 可以配合訓覺時足踝姿態
無包到腳尖o既設計 有助令休息時散熱
訓覺著 當然要令人有舒服o既感覺
所以佢採用棉質素材 可以令我地安睡呢~!!

去完拜年 晚上小腿34.5cm...


穿上襪套 再安睡~

第二朝起身 33cm



第一晚著 的確有少少唔習慣 覺得有d緊
因為一直都係著短褲訓覺 又冇著襪習慣
不過第二晚開始習慣了~

第一、二晚很明顯的!! 在飲水量同平時一樣o既時候 多了夜尿
可能真係著o佐呢對襪 令排尿多o佐 因而減少腳腫
之後情況就冇咁明顯 尿量同平時一樣 唔駛訓訓下去廁所~!!

經過連續一星期穿著後
腳的確冇咁腫 行起路上黎 都輕鬆一d呢~!!
腳腫行路真係好辛苦ga~!!

如果你地都有腳腫問題~!!我建議你地都試一試~!!
二百幾蚊一對~
的確有d貴
不過可以著好多次wor~
都抵過 用瘦腳mask的~!!

沒有留言:

張貼留言