2011年8月1日 星期一

由one day con到長期con

一直很怕帶長期CON(即係唔係ONE DAY o個d)
因為時不時會有d新聞話xxx牌隱形眼鏡藥水要回收
所以 我帶con 一直都係帶one day的
方便 快捷 乾淨


妹妹同我相反 佢係帶one mth的
佢一開始帶con 都係帶一年o既
的確 one mth 係平好多呢


上一個月 我開始了帶 2-week con
因為依家放假 我又唔係成日出街
所以 帶con日子都少了
兩星期都只係帶o佐大約5~6次
我就趁假期時候 習慣一下帶長期con

經過半個月~都習慣了~
等我介紹我用邊隻洗con水啦~
我係用revitaLens ocutecTM的~
其實我唔知點樣先叫一隻好o既洗con水
市面上都有好幾款唔同選擇
最重要係睇佢o既廠商係咪信得過o既



佢有持久高效消毒,保護眼睛角膜健康。
廣泛殺滅在現實環境中存在的惡菌,包括抗藥性金黃葡萄球菌達99.99%及能徹底清除阿米巴原蟲及鐮胞菌(真菌)。
突破性ocutec智能護眼配方避免眼睛受防腐劑所傷,減低眼睛出現過敏反應,確保長時間佩戴亦舒適自然。
適用於所有軟性隱形眼鏡包括高透氧鏡片作每日清潔及消毒鏡片之用。

講真 佢所講殺到咩咩咩菌 我地當然唔知啦
但係 用o佐佢洗con
帶con上眼時 都keep到好水潤 對眼感覺好舒服~
感覺同帶one day con差唔多~
冇唔舒服o既感覺!!

記得洗con前 要洗手洗手洗手呀!!
手唔乾淨 con都唔會乾淨ga~!!


洗完手 要抹乾呀~



缺點
如果con盒有分顏色就好啦~
佢左右眼都係用白色的!!

沒有留言:

張貼留言