2011年8月1日 星期一

第一次SHU UEMURA植村秀之入手

SHU UEMURA是我一個經常讀錯佢名o既品牌

SHU UEMURA-->呢個英文拼的日文 真係唔識讀
好彩佢有個中文名~植村秀
不過我都成日讀錯haha
分別將佢讀過 村植秀  植樹秀都讀過....
經常被朋友笑 最後 我簡化叫佢為:呢 你明我講咩o個間呢
咁..朋友就知我講緊植村秀了~

朋友係植村秀o既超級粉絲
佢講o佐差唔多成年 植村秀產品有幾好 有幾好
不過我都冇理佢..因為我覺得呢個品牌好貴呀...
直至佢有次拎枝泡泡base俾我試試
我就開始對呢個品牌有好感了~
個泡泡base好得意~!!

因為下星期去新加坡旅行 大家知啦
新加坡四季都好熱 依家仲要係24~30度>_<
(我都諗過 下星期上機時著咩褸好 好似下星期仲係10度左右)
所以決定買泡泡base

去到打算買o既時候 俾朋友話試埋呢個啦 試埋呢個 呢個真係超good!!
基於以上種種情況...
我買o佐以下o既野...做埋member

base 最後冇買到泡泡的 因為佢個base cream都已經超級薄!!
而卸妝o個個 試完 好吸引~!!立即買了~
胭脂係因為買多少少野join member而買的
不過 聽講佢胭脂都好出名ga

ba知我就快去旅行 送o佐兩set 枝裝卸妝sample
同埋join member會送修眉一次 同化妝服務一次呢~

沒有留言:

張貼留言