2011年8月8日 星期一

我學會了化一個簡單自然全妝‧Barbie 美妝工作坊

朋友 一直都唔識化妝 但 之前有次INTERVIEW 學校要求要化妝的~
對於佢黎講 係一件幾大鑊O既事
由O個一刻開始 佢都明白學懂化妝O既重要性

而我 一向的妝容都很簡單
只係底妝 睫毛液 眼線  至於眼影同胭脂就很少上
因為...我唔識點上呢 試過上過眼影同胭脂的
不過 總是覺得怪怪的 唔可以好似人家咁
上得好自然~

見到Barbie今個月舉辦了美妝工作坊
立即約朋友參加~


一到埸 ba會問平時化妝時有咩化妝上o既奇難雜症
今次想學咩
我:化眼影 我做唔到自然效果
朋友:我完全唔識化妝 想學識化妝
仲有表明 因為黎緊開學 多interview
希望可以學一d present, interview時 所化o既妝


我聽到朋友個問題都有驚訝
因為 我覺得呢d workshop 通常都係想sell products
點會真係教ga~

點知 個ba真係由底妝 眼線 眼影 睫毛.......遂一教起呀~!!
真係完全上緊個化妝班咁呀~!!
而且 佢真係好好心機~呢個真係加晒份呀~
佢會因應我同朋友o既皮膚狀況  講 我地平時化妝時 要注意o既地方
佢一邊教 一邊示範 仲講埋 屋企自己化時可以點樣運用塊鏡幫手~!!

我試過去錢去上個人化妝班 都真係冇咁詳細~
試過上過d品牌化妝workshop 見你有心買野 先會詳細d教...
今次barbie真係令我改觀呢~!!

barbie d product真係好靚呀~!!

一向都以為barbie係一d「好睇唔好用」o既化妝品牌
但 佢個眼線真係唔錯呢 唔易變熊貓眼~
而且個粉底 都透薄 易上 遮瑕又ok呢
今次 令我的的確確改觀了呢~!!

完o佐個workshop 可以以8折買返product~
朋友買o佐眼線
我就買o佐個粉底


有機會 跟大家分享用法~

以下呢個就係個ba幫我化o既妝容~
好自然
因為我地講明想學 平時present& interview可用的妝容
ps 請無視我的亂髮,,,感謝~



Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言