2011年8月28日 星期日

劉心悠真係好靚呢‧the body shop粉底發佈

尋日好開心可以去到body shop的粉底發佈會呢~

大會好貼心的~ 一入埸就俾張卡俾大家 上面有個no 每人都唔同的
用黎紀錄 o岩大家的粉底色

跟住我就去o佐試呢lu~
較深色的 係自然色202
下邊較白的係102
最後我選了202色~joyce比例喜歡自然d

新品包裝了粉底液、compact(即cream狀的粉底)仲有碎粉



今次活動由楊崢做司儀

還有Annire G同劉心悠呢~!心悠果然係女神級呢~!!
每一個動作都好優雅 好靚呢~!!

而楊汀叮就作為model 試上最新粉底

最後 還有跟大家的大合照呢~!!

完o佐event後~好好彩可以跟楊崢 汀叮影相呢
(ps請無視我的亂髮呀!!!)




完o佐event後 去接男友放工
男友一見到呢袋野 就以為係starbucks外賣呢hehe
的確幾似呀~
就係個no. 配對返~ 我就可以搵返the body shop為我準備的禮物呢~!!



Yahoo  Beauty life ‧ Z tyle  Beauty Exchange  she.com F&B ‧ Facebook

沒有留言:

張貼留言