2011年8月4日 星期四

健康賀年美食

聖誕過o佐 新年就好快到啦~
好鐘意年尾o既節日 因為聖誕 新年 都係可以食到好多好野
haha俾個藉口自己勁食

今年聖誕好好彩 可以提早試到鴻福堂推出o既賀年糕品~
一向喜歡食鴻福堂o既東東
因為佢o既產品冇添加味精同防腐劑  全程香港製造
絕對係健康安全食品


今次試試o既賀年糕品係瑤柱蘿蔔糕同燕窩楊枝甘露

其實前一、兩年 新年時媽打都有買鴻福堂o既蘿蔔糕
不過記得 當年食到o既蘿蔔糕 不太好食
因為太粉啦~

今年再試  真係進步o佐~
我家真係好鐘意係蘿蔔糕
老實講 新年時 我地真係差唔多要食10底ga~!!
鴻福堂o既蘿蔔糕 材料有頂級o既瑤柱 金華火腿 臘腸 蝦米

煎完出黎 超香呀~!!
食落口 唔會好粉 味道會比外面的淡
不過 咁先健康呢~!!
因為大時大節 大家都會對食唔節制  所以 食清d 點都健康d
如果屋企有老人家 唔可以食太濃味 鴻福堂蘿蔔糕就最o岩送禮啦~!!




另一款試食o既就係燕窩楊枝甘露
楊枝甘露以芒果為主角 加上金柚同水晶珠 再加上燕窩
上星期二晚 屋企做節 呢個就成為我地o既飯後甜品~

真係好足料ga~!!



除o佐瑤柱蘿蔔糕同燕窩楊枝甘露之外
仲有其他款賀年糕點ga~!!
今年鴻福堂共推出5款賀年糕點
有鴻運年糕 桂花蔗汁馬蹄糕 紫香芋頭糕
瑤柱蘿蔔糕 燕窩楊枝甘露

1月9日前訂 買滿$200 仲有55折tim呀~!!




其實鴻福堂仲有好多健康 冇添加味精同防腐劑o既美食
尤其鴻福堂o既自家湯品
依家住宿舍 唔係日日飲到我家媽打靚湯
鴻福堂o既自家湯品係我媽打靚湯o既最佳代替品
最鐘意佢個花膠雞湯 好重骨膠原~!!
我有時同roommate講笑話 今晚我有膠水飲haha

另外 鴻福堂o既蒸飯都一流~!!
有時lunch 我都會買黎食
差唔多一星期都會食一次呀~!!

沒有留言:

張貼留言