2011年8月1日 星期一

有獎猜猜樂‧disneyland 飲茶

上星期五 係disneyland的我的VIP最後一日
joyce特意請我的vip MaDA去迪士尼玩~!!

因為母親節正值我考試週
未能請mada食飯
唯有今次補返~!!
大家都知disneyland內 多數都係食快餐
joyce 點會請mada食快餐呢~
決定去酒樓食~!!

joyce去過多次disneyland都未食過呢間酒樓
不過對佢有好深刻O既印象 因為上年暑期 最大熱天時之時
JOYCE去O佐迪士尼玩 發覺呢間餐廳冷氣係最涼的!!

入到去~果然 好涼啦~!!正!!
環境唔錯吧~



看看餐牌~E 熟口熟面 好似美心酒樓咁呀~!!
原來真係美心主理的!!

↓下邊個點心SET好靚呀~!!


不過因為得我同MADA兩個人 只叫O佐少少點心~


大家估下呢餐食O佐幾錢??
估中有獎~!!
名額10名 (因為想多D人中呀~)


方法:
1) 只要大家留下腳印
2) 講出呢餐埋單幾錢 包括加一 茶錢 (唔計TIPS呀)
(記得用悄悄話呀)

截止日期:2011年5月31日晚上12:00 (24小時制 即0:00)

名額:以抽籤方式抽出5個


我的網誌
Yahoo
Beauty life
Z tyle
Beauty Exchange
she.com

沒有留言:

張貼留言