2011年8月7日 星期日

在香港也能享受的正宗泰式按摩

多年前~都真係好多年前啦~
去泰國旅行時 試試當地O既泰式按摩
好記得 我按到真係訓覺O佐
實在太舒服啦~!!

一直好想O係香港可以搵返 平平地O既
做返按摩
因為我坐姿有問題 成日又拎住個好重O既袋
腰骨 同膊頭都好易痛..唉~!!老了~

我知道旺角火車站對面有間泰式按摩
不過要成3百幾先得一個鐘
唉...我呢D學生仔又冇PART TIME 點會捨得呢??
於是上網搵 O係九龍城有間平平地 又係泰國人主理O既泰式按摩店-->曼谷站

PS 佢除O佐泰式古法按摩 仲有泰式香薰按摩, 泰式通淋巴, 泰式推油
暫時試過泰式古法按摩-->超正~!!不過有D痛GA!!
泰式推油-->呢個勁舒服-->唔痛O既 捽下捽下咁

雖冇華麗裝修 但一切陳設都似屋企 真係幾有親切感

內裡有三間雙人房
擺設雖簡單 但我明白 羊毛出自羊身上
整就咁靚 成本上升 到時邊有得咁平按摩WOR~

入到房要換衫 好搞笑呀~
我都未著過呢D泰國衫GA


按完就返屋企沖涼訓覺啦~
按完特別好訓!!!
真係好舒服呀~!!

依家都KEEP住一個月起馬按返次~
按摩 真係會上癮GA!!

沒有留言:

張貼留言