2011年8月1日 星期一

我的 謝絕皺紋開枝散葉 對抗肌膚衰老方案

對抗皺紋絕非一時三刻可以做到
這是長時間的抗戰
要日日夜夜對付幼紋 乾燥 鬆弛欠彈性o既肌膚問題
我有佢地幫我手~!!

很好o既設計呀~!!
日夜兩枝唔同o既護膚品
以淺色鏡身矮肥設計 作為日間面霜o既包裝
以深色高瘦樽身設計 作為晚間精華o既包裝
佢地就好似孖寶兄弟咁 一肥一瘦 一高一矮
冇o佐另一個 都配合唔到我o既謝絕皺紋開枝散葉計劃

日間的係佢↓↓

~H2o+海洋去紋再生修護乳霜
-->預防表層肌膚出現紋理 內外全面緊緻滋潤肌膚<--
佢有5重高效天然植物及海洋草本成份
可以做到(功效):
- 持久緊緻去紋
- 提升肌膚彈性
- 強效保濕亮肌
- 防曬保護
- 減淡幼紋 預防皺紋
- 去除暗啞 令膚色均勻
使用方法:
洗完面 用埋爽膚水 就可以用佢 (即當面霜使用)

一打開~嘩咁杰咁o既...會唔會好笠ga??

出奇地 幾易推wor!!

check 清爽度 只痴到兩粒波波~ 嘩 估唔到咁清爽wor!!
(佢真係好快吸收晒啦!!)

↓check 水份     ↓before                             ↓after




唔好以為訓覺就咩野都做唔到!!
成晚流流長 夜晚仲係修復日間皮膚受損O既最好機會
點都要做返D護膚野~
如果唔係 真係SIZE晒啦~!!
所以 大家晚間要繼續努力護膚

晚間有佢幫手~

~H2O+海洋睡眠激活修護精華
-->獨有雙重A醇功效 高效激活細胞重整 夜間撫紋嫩膚<--
佢O既主要配方:
-維他命A醇微囊粒子-->可直達肌膚底層 刺激膠原蛋白 増加肌膚鎖水功能同彈性
-海洋茴香精華-->改善老化問題 提升去紋效果


都好易推開~

↓check 水份     ↓before                             ↓after

check 清爽度  佢都好易吸收晒呀!! 質地好清爽!!

不過設計冇樽 好唔慣呀~!!

有佐佢~ 我可以放心訓覺~
因為我會訓醒變得靚靚呢~!!

沒有留言:

張貼留言